Voi että. Ninnalisa on jälleen muistanut minuakin. Mä olen vaan oikeesti niin kovin aloittelija, että en tiedä, voinko ottaa tunnustusta vastaan, sillä ei minulla ole ketään, jolle sen voisin antaa.

Tällainen ihanuus odotti minua hänen blogissaan.

1787797.jpg

 Jollei itsellisten päätösten tekeminen ole ihan väärin, ja laissa kielletty, mä haluan antaa tämän Ninnalisalle!

Elikkäs Ole hyvä, ystävä hyvä! :)  Olet enemmän kuin ansainnut tämän. Tuo lause blogging frieds forever, toivottavasti pitää kauan! Hip hei.

Ninnalisan äherryksiä

Jos tänne blogiini eksyy joku, ken on vailla blogikavereita, tai jotain sinnepäin ilmoittelehan itsestäsi, jotta saisin muutaman vakiblogin käydäkseni, olisi sitten kenelle voisin antaa näitä tunnustuksia.

Tässäpä vielä ohjeita, tämän kyseisen tunnustuksen oikeaan käyttöön. (olenko väärinkäyttäjä?)

Here are the rules:

1. Only 5 people are allowed to receive this award. 2. Four dedicated followers of your blog. 3. One has to be new to your blog and live in another part of the world. 4. You must link back to whoever gave you the award

Suomeksi siis:

1. Tunnustuksen voi antaa viidelle henkilölle. 2...joista neljä seuraavat blogiasi. 3. Yhden täytyy olla uusi blogissasi ja asua eri paikassa 4. Linkki siihen blogiin, jolta sait tämän tunnustuksen.