Jes, viimeviikolla kävin papruksessa tampereella. Ekankerran näissä uusissa tiloissa. Kävin työkaverin kanssa, ja hän vielä jälkeenpäinkin naureskeli mun ilmeille kun astuimme ovesta sisään.... oli kuulema kohtuu haltioitunut. Täytyy kyllä myöntää, että jonkinlainen endorfiinihumahdus siinä kävi.

Ostin 3-d kuvia. Korttipohjia, sekä elämäni ensimmäiset paperikukat...aiettä. Sitten pitikin tunkasta niitä kukkasia johonkin. Leimakorteissa olen paljon nähnyt. 3D kuvissa en niin paljoa, mutta mä laitoin 3d kortteihin, kun leimailu on liian alkutekijöissä, ja senverran kun harjoitellut olen tiimarin leimoilla, en tiedä onko se mun juttu lain. Jotenkin musteen levityskin leimalle on hankalaa, niin ettei sitä menisi reunoillekin, ja siitä paperille ylimääräisiksi raidoiksi!

 

Ihan ensin onko noi nyt keijuja, vai jonkinsortin enkeleitä. Kuvat on olleet mulla kauan, en vain ole oikeen saanut niistä aikaan mitään, mut nyt tuli tuollainen idea, joka tuntui kivalta.

Korteissa on myös onnittelutekstit, ei vaan kuvassa kunnolla näy.

1839141.jpg

Pitihän paperikukkia kokeilla herkkäänkin korttiin.... sekä yksi vanha kortti, mä sitten tykkään noista pitsipohjista.

1839144.jpg

 

Sitten ostin viimeviikolla ihan laiskotteluiltoja ajatellen muutamia stanssattuja kuvia, voi vaan rakennella kortteja, kokematta leikkaamisen iloa...

1839153.jpg

Laitampa tähän yhden tytön tekemän kortin, askarreltiin tuolla lomalla, ja minusta tämä oli ihan rälee tuotos.

1839170.jpg